Planer inför den kommande veckan

Tänkte ta och berätta kort om mina planer inför julhelgen osv.

Måndag: butiken + färga håret + träna/sola
Tisdag: butiken + Norbridge på kvällen
Onsdag: butiken + träna/sola + åka till växjö på kvällen med familjen
Torsdag: fira Julafton hos min bror jippiiieee
Fredag eller Lördag: fortsätta köra upp mot Sthlm med familjen och hälsa på några familjevänner där
Söndag: Hem till Malmö

Jag vill inte åka till Sthlm nu. Vi ska hem till några familjevänner som jag inte känner så bra, och vad jag vet så har dem bara äldre söner.. ingen i min ålder =/.
Hela grejen är mammas idé. Hon vill jättegärna bort från Malmö ett tag, bara för omväxlings skull. Så vi gör det för "hennes skull" om man säger så.

Om vi hade firat julafton här i Malmö och SEN åkt till Sthlm så hade jag nog funderat på att stanna kvar i Malmö ensam. Men nu ska vi ju OCKSÅ till Växjö, så jag följer såklart med! Jag tackar ju aldrig nej till att umgås med min bror, och jag vill framförallt fira jul med familjen, det är det allra viktigaste.

 Jag hade ändå inte kunnat stanna kvar här ensam.. Jag kan inte sova när jag är ensam hemma, och jag har ingen att bjuda hit som kan sova/bo med mig i 2-3 dagar haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0