På jakt efter vinterstövlar och nyårsklänning

Idag letade jag efter en nyårsklänning inne på H&M på Hansacompagniet, men jag hittade ingenting speciellt där..
Tänkte åka till stan TIDIGT imorgon, typ vid 12-13 när ingen är ute. Ska leta efter en nyårsklänning i alla bra butiker ända från Triangeln upp till Stortorget.
Om jag inte hittar någonting där så fortsätter jag vidare till Entré någon annan dag, och OM jag inte hittar något på Entré så blir Mobilia mitt sista försök.
Om jag övningskör med pappa i helgen så ska jag fråga ifall vi kan köra antingen till Burlövs Center eller till Nova Lund. Vi får se!

Är också ute efter ett par höga vinterstövlar som går upp förbi knäna. Hittade ett par skitsnygga idag som satt perfekt, men det enda problemet var att de var konstigt "sydda" nere på själva foten. Kan inte förklara, men det såg jättedumt ut.. så vi får se. Ska leta vidare i alla fall !!

Min lista på saker jag MÅSTE köpa/göra innan jul/nyår/år 2010 :
Vinterstövlar
Vinterjacka
Svarta leggings (alla mina svarta leggings går sönder i skrevet, VARFÖR?!)
Färga & klippa håret (redan inbokat till i mitten av dec)
Träna (minst 2 gånger i veckan med start nu på lördag)
Sola 2 gånger/vecka i 4 veckor och därefter 1 gång/vecka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

köper du dina leggings på HM? mina, och nästan alla mina tjejkompisars har gått i sönder i skrevet eller i gumpen.. köp leggings från Gina istället, mkt bättre kvalitet!

2009-12-04 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0