Övningskörning..

Kom hem för en stund sen. Har övningskört sen kl 13.30 typ haha. Galeeeeet. Jag och pappa lämnade min bror hos frisören, sen körde vi vidare, sen hämtade vi min bror från frisören, släppte av honom på Aq-va-kul, körde vidare till mobilia och var där en stund, hämtade min bror från Aq-va-kul, körde runt en stund och därefter hemåt. Har varit i hela Malmö idag haha.

Var alltså inte i skoaffären i morse. Var så jääävla trött när jag vaknade, så jag skickade ett sms till chefen och sov vidare.

Ikväll blir det nog Mascot med Jassi och Rebecca. Ska smsa Nikki nu och fråga ifall hon ska med.

Vet inte vad jag ska ha på mig.. vill ha mina nya ankelboots utan klack, med nitar på. Skitsnygga! Men dom är inte passande till "fest" precis.. äh vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0