Övningskörning..

Pappa kom o hämtade mig från butiken innan, och jag fick övningsköra i det värsta möjliga vädret. 
Vägarna i stan var helt okej, de var ganska "rena". Men när vi körde hemåt så ville jag inte ta motorvägen, så vi tog den andra vägen istället (typ landsväg). Ju närmre vi kom Oxie, desto värre! Det snöade såååå jävla mycket. Alltså det var runt 10-20 cm snö på vägarna. Det såg ut som om ingen hade kört där på flera dagar. Körde hela vägen i 2a växeln hahah, ibland 3an.


I alla fall..
jag skulle egentligen på bio med Jassi ikväll och titta på Avatar, men det finns inga biljetter kvar så vi sket i det. Vi ska hem till Rebecca istället och bara ta det lugnt. Jag är jättetrött och jag känner inte alls för att gå ut i vädret och ta bussen in till stan. Men vi får se. Ska vila en stund nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0