Nova Lund

Tjenareeej!

Har varit på Nova Lund idag med Jasmine :). Jag vaknade runt 10-tiden, övningskörde med pappa in till stan, hämtade Jasmine, och fortsatte köra in till Nova Lund. Det gick jättebra. Det blir bättre för varje gång. Jasmine sa också att det gick bättre jämfört med förra gången hon satt i bilen hahah.
Anyways..
Jasmine var ute efter en nyårsklänning, och jag var ute efter att bara titta runt. Det slutade med att vi båda handlade från Top Shop. Jag handlade underkläder och en guld-glittrig kofta. Jättefin till fest och sådär:)


Mat på Nova Lund.. mmm så jävla gott. 90 kronor men det var fanimej värt det


Jasmines fattiga vegetariska pizza haha


Åkte hem till Maria och hämtade hårprodukterna som hon köpt åt mig. Schampo och Balsam från Matrix, inpackning från Loreal Expertise





Älskar underkläder! fiiiifan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0