mysig dag

Ahh är så jävla sömnig.. ska decka strax..

Dagen började med jobb i skobutiken från 11-16. Därefter gick jag till triangeln och kollade runt, och jag köpte 2 par skor från DinSko. Visar sen.

  Vid 5-tiden tog jag bussen mot värnhem där jag mötte upp folket från jobbet. Vi gick in och bowlade från 6-7. Det var skitkul! Tiden gick så jävla snabbt.
Efter bowlingen gick vi till Boomers och satt där och drack lite osv. Det var jättekul att lära känna alla lite bättre, och vissa lärde jag känna mer än andra haha.

Mot slutet av kvällen var det bara jag, Ewa, Plorre och Stefan kvar. Ewas kompis Dejan kom också dit, jättetrevlig kille :). Dem gick vidare till en hemmafest hemma hos Ewas killkompis, och jag ville jättegärna följa med, men jag ska vara i skobutiken imorgon kl 11 så det var bäst att jag åkte hem..

Nu ska jag decka, GODNATT

Ewa tog SKITMÅNGA bilder med sin digitalkamera. Men jag har inte henne på MSN så jag antar att hon lägger upp dem på Facebook. Delar med mig på bloggen så fort hon lägger upp dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0