Lördagen

Jaha, då var det dags att sova.

Idag skulle jag egentligen sola och platta håret, men det orkade jag inte göra. Så nu måste jag vakna extra tidigt imorgon för att hinna platta håret åtminstone.
Solandet kan jag ta någon annan dag.

Annars så vet jag inte vad mina planer är..
Ska kanske övningsköra med pappa och samtidigt lämna ut ett par CV. Men vi får se hur det blir med körningen, pappa har nämligen inte kommit hem från jobbet än =/.
Annars så ska jag nog följa med Rebecca till Svågertorp för hon ska köpa en julgran och behöver någons hjälp hahaha vilka nördar.

På kvällen blir det sushi med mamma, därefter bio, och därefter utgång ifall tjejerna inte ångrat sig!


vad ska ni hitta på imorgon??
SÅG NI IDOL FÖRRESTEN?! Ahh varför åkte Tove ut :( hon var så bra. Nu kommer Erik vinna hela skiten. Men okej, han är ju faktiskt GRYM!

EDDIE du vet ändå att jag älskar dig mest! Jag sviker aldrig dem jag älskar.
(Jag vet att jag är en jävla tönt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0