Jävla internet

Mitt internet funkade inte idag, så jag skriver från jobbet.. 
Hoppas att mitt internet funkar när jag är hemma! Annars kommer jag ha en väldigt tråkig söndagskväll. Men det är nog ödet. Gud vill att jag ska plugga körkortsteori..

Igår var vi på Mascot. Jag mötte upp Jasmine och Rebecca, och vi satte oss därinne eftersom det inte fanns platser därute. Jag hittade en snygg bartender, så jag hade perfekt utsikt när vi satt därinne haha ihh.
Nicole kom efter en stund och lite senare kom även Andrija och Danche dit :D

Övningskörde 2 timmar idag med pappa. Vi körde min bror till stan, sen åkte vi vidare runt i Malmö.
NU måste jag jobba vidare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0