jag vill hem

Fattigaste julen EVER. Men det visste jag redan innan jag åkte hit.

Igår när vi var framme i Växjö så var min bror på restaurang med sina vänner, så vi åkte hem till honom under tiden. Lite senare kom min bror och hans vänner hit, och hans vänner visade sig vara lite äldre än honom själv, så dem blev ju såklart "best friends" med mina föräldrar. Jättekul för mig ju? Jag satt helt tyst i princip hela kvällen medans dem snackade om Iran och religion, som vanligt. Och kvällen avslutades med persiska skämt.
Men skitsamma, jag var på bra humör, social som alltid, och jag gjorde det bästa utav situationen..

Ikväll är vi bjudna hem till samma människor som var här igår. Mamma och jag skulle egentligen göra julmat här hemma idag, men det blev inte av eftersom att min brors vänner sa att de ska laga julmat till ikväll. Så vi får väl se hur det blir.. Det är bäst för dem att jag får julmat idag..

Men ja, min jul är i alla fall förstörd. Jag är redan irriterad på allt och alla. Vill bara hem.
Har precis tittat på Kalle Ankas jul på TV. Hela min familj har gått och lagt sig. Här sitter jag, i en mörk och snarkande lägenhet, framför min dator. Och vi har inte ens julmust kvar från igår.


Kommentarer
Postat av: jasmine

neeeej klaga lite mer , vi hade inte ens julmust .. vi hade COCA COLA!

2009-12-27 @ 00:44:07
Postat av: Anonym

HAAH i feel you! iranier..

2009-12-27 @ 11:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0