Jacob, du är en dröm

Det blev en väldigt lyckad kväll!
Har dansat röven av mig, och nu har jag jätteont i fötterna. Vill bara ner i sängeeeen!

Tittade på New Moon med min mamma innan Deep, och filmen var faktiskt jättebra. Jag trodde att den skulle vara bättre, och jag har ALDRIG I HELA MITT LIV sett ett sämre slut på en film, men annars var den jättebra.

Precis som alla andra tjejer därute så har jag blivit svag för Jacob. Alla tjejer i salongen (inkl. jag och mamma) började skrika när han tog av sig sin skjorta för att torka bort Bella´s blod.. ahh Jacob..

Det som är bra (och frustrerande) är att det faktiskt FINNS killar som Jacob därute. Han är inte som andra overkliga, påhittade och kärleksgalna film-karaktärer (förutom att han är en varulv alltså).
Så mitt nästa projekt är att hitta en Jacob-kopia. Antingen ska han ha Jacobs yttre, eller Jacobs inre. Eller båda två såklart! Jag är öppen för förslag. Jag hittade en kopia på Deep idag, men Jasmine godkände inte honom så jag höll tassarna borta. JAKTEN FORTSÄTTER!


Kommentarer
Postat av: sanja

ue han är skitful!! EDWARD ÄR SNYGG OM NÅN!!! :)

2009-12-07 @ 20:03:33
Postat av: Anonym

uä edward är ett blekt papper tast

2009-12-07 @ 20:58:04
Postat av: Anonym

ooooooh kom till mamma han är så snyggg

2009-12-07 @ 22:08:23
Postat av: Nina Bukvic

haha oj de va jag som skrev de förresten :P

2009-12-07 @ 22:09:07
URL: http://ninabukvic.blogg.se/
Postat av: Tannaz

come to mama haha

2009-12-07 @ 23:43:38
URL: http://Hypnotiq.devote.se
Postat av: sanja

han här har världens största potatisnäsa

2009-12-09 @ 17:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0