Irriterande


Det var denna klänningen jag först skulle köpa. (H&M). I loved it.
Blev så himla glad när jag drog upp dragkedjan och kände att klänningen satt perfekt överallt. Men sen vände jag mig om och tittade i spegeln...
Klänningen hade en egen "bh-kupa" eller vad man nu kallar det? Jag kunde alltså inte ha på mig min egen BH under. Men klänningens kupa hade typ inget "djup", det var liksom inte ens någon kupa, så brösten pressades bara in mot kroppen.
Jag jämförde klänningen med andra storlekar, men alla kupor såg nästan likadana ut? Varför anpassar dem inte kupan efter STORLEKEN på klänningen? Förstår inte sånt..


Kommentarer
Postat av: Tannaz

om det är de med leopard mönster så är den jättefiiin!!! men hms kupor på deras klänningar e helt fucked.. dom tror alla har AA i brösten..

2009-12-05 @ 15:13:50
URL: http://Hypnotiq.devote.se
Postat av: Tannaz

Btw, du ska fan inte ha ngn bh under! jag har typ en likadan (men fakeskinn).. det är nt fint me bh under..

2009-12-05 @ 15:14:34
URL: http://Hypnotiq.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0