imorgon!

Morgondagens planer är följande:
SOVA UT (har varit uppe till kl. 3-4 varje natt och blivit väckt kl 10 varje morgon).
Om jag lyckas vakna relativt tidigt så ska jag in till stan och checka läget på rean, och därefter har jag körlektion kl 15.50. Det kommer bli kul att visa min körlärare hur duktig jag har blivit. Min senaste körlektion på trafikskolan var liksom den 27 oktober haha.
Om jag inte vaknar tidigt så stannar jag hemma fram tills jag måste iväg till körlektionen.
Därefter får vi se hur dagen blir..

Nu ska jag titta på Ghost Whisperer, har saknat det som fan! Sen ska jag fanimej gå och decka


Kommentarer
Postat av: cicci

härlig blogg tjejen, snälla uppdatera ofta och gärna med bilder. <3

2009-12-28 @ 01:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0