I FOUND IT

Idag har varit en sån dag då jag har tänkt jättemycket på Michael Jacksons död.
Jag inbillar mig fortfarande att allt är en bluff och att han har köpt en egen Ö och flyttat dit där ingen hittar honom.
Sen kommer jag på att jag satt och tittade på hans minnesstund på TV och grät sönder mina ögon.
Fyfan det är så orättvist.


I alla fall. Jag var i stan en stund och gick in på H&M på Storgatan och hittade en ganska enkel, svart, kort och tajt klänning. Det var INTE vad jag var ute efter, men den satt så himla snyggt på mig så jag funderar på att ha den som nyårsklänning?
Ska hem och pröva klänningen tillsammans med mina nyårs-skor och några smycken.

Den var ändå jävligt billig, bara 199 kr, så jag kommer nog spara den i vilket fall som helst.

VAD TYCKER NI? Snälla hjälp. Jag vill inte ha något speciellt till nyår, jag orkar inte med en massa glittriga grejer osv, men är denna klänningen för "tråkig" för nyår?



Nu börjar jag jobba, VI SEJZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0