....

Vaknade för en stund sen. Har fixat frukost och tagit en snabbdusch..

Mår inte bättre idag, vilket jag faktiskt trodde att jag skulle göra. Jag somnade gråtandes inatt, och jag har uppenbarligen tittat för mycket på Ghost Whisperer, för jag låg och pratade med Sevgin inatt i typ 10 minuter. Jag berättade allt jag kände och grät som ett litet barn samtidigt. Men det kändes jättebra. Det känns verkligen som att han hörde mig. Hur löjligt det än låter..

idag ska jag öppna skoaffären, men ägaren kommer efter en stund.
Vet inte hur dags jag slutar idag, men jag hade tänkt lämna ut ett par CV efteråt i alla fall. Och sen vid 5-tiden ska jag kanske sticka o träna med Nicole och Jasmine. Vi får se hur mycket jag känner för det.. kommer åtminstone ta med träningsgrejer så att jag slipper åka hem och tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0