Blööö

Igår fick jag nog den värsta ångesten jag någonsin haft. Jag kollade genom gamla konversationer på MSN, för jag kunde inte komma ihåg när jag pratade med Sevgin senast. Jag ville veta vad vi pratade om osv.
Vår senaste konversation var 1 och en halvtimme innan han dog.. Halv 2 på natten loggade jag ut, och 03.10 tog han sitt liv. Under konversationen snackade vi om en massa grejer, och han började säga att han ville ta bilen och bara krocka, jag sa att han var en idiot osv. Vi pratade mycket om det och jag sa att han skulle sluta säga sånna saker. Jag sa "Sevgin, du ska ingenstans!".
Det sjuka är att han faktiskt gjorde det 2 timmar senare.

Nu orkar jag inte prata mer om det. Hela situationen är overklig, sjuk och orättvis. Är både arg och ledsen.

Var i skoaffären idag från 10-17. Jasmine kom dit strax innan jag slutade, och vi promenerade till Parkmöllan och tränade på Friskis. Skithärligt.

Skulle egentligen sola nu. Men jag ska titta på Ghost Whisperer istället


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du vara snäll o ta bort det du har skrivit! Inte rätt ställe o skriva om sånt.

2012-11-15 @ 18:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0