Bilder från de senaste dagarna


Toast från 7eleven. Eller nä, BIG toast hette den haha. Den var verkligen enorm


Bakade lussekatter igårkväll med mamma :D. Vi började typ halv 11 på kvällen haha.


Min söuta bricka. Ser ni som mamma har "julpyntat"? Fattar inte hur hon orkat. Men hon har bytt gardiner, bordsunderlägg, blommor osv. hahah.


Idag drack jag öl! Ni som känner mig vet att det är en överraskning. Brukar inte dricka öl överhuvudtaget. Jag bad bartendern om den godaste ölen. Och den var faktiskt ganska god. Men jag drack samma öl i nästan 3 timmar haha. Och Stefan fick till och med dricka det sista innan vi gick därifrån haha


söta Plorre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0