Bilder, del 3

Från mellandagsrean i Sthlm. 
Jag och mamma fick åka in till stan med två av barnen, för vi bodde lite utanför själva stan, och vi fattade inte lokaltrafiken där. För att inte bli vilse så fick jag och mamma gå efter barnen hela dagen. Vi var ju tvungna att hålla ihop eftersom att vi skulle åka hem med dem. Men dom var inte ute efter att handla något, så det slutade med att vi bara gick in & ut ur butiker.
Till slut ordnade jag och mamma att vår pappa skulle komma och hämta oss istället, så vi sa till barnen att gå vart de ville, medans jag och min mamma gick runt för oss själva. Både jag och mamma hade varit i Sthlm tidigare, så det var inga problem med att hitta runt där osv. I ALLA FALL!.. jag hade 1 timme på mig att gå vart jag ville, så jag hann bara handla ifrån Scorett, Åhléns och H&M. Lite synd. Men whatever.. jag behövde inget speciellt, ville bara handla på rea, vilket jag gjorde.


Jättesöt klänning. Måste dock sy in den lite vid brösten, jag vill att den ska sitta tajtare där.


Tajt och ganska så kort kappa/kavaj


Parfymbox


Skor som jag har velat ha superlänge!!! Och nu var det halva priset på dem. SO HAPPY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0