Whats up with people

Jag ville nästan slå sönder alla jävla småungar på bussen. Alltså jag kommer vara så himla lycklig så fort festivalen är över. Jag orkar inte med alla människor längre, det är så jävla jobbigt.
Det satt 3 ungar på bussen, och i famnen höll de ett litet barn. Plötsligt så sätter de på låten SVENNE BANAN på mobilen och spelar den minst 4 gånger. Och så hör jag att de påstår att BARNET gillar låten? Alltså barnet kommer fan få hörselskador när hon växer upp, ni kan fan inte spela så hög musik och hålla mobilen framför bebisens ansikte?
När jag var i den ålder hade jag mer vett i kroppen. Shit asså

Ja ni märker att jag är på dåligt humör. Jag hade jobbiga drömmar inatt, och jag har varit allmänt deppig idag, så jobbet påverkades också såklart. Eller jobbet gick väl bra, men inte lika bra som tidigare..

Jag köpte klänningen förresten. Är fortfarande lite tveksam över den..
Det är min stil, men samtidigt INTE. Eller jag kan väl säga såhär; klänningen har en viss detalj som jag verkligen inte gillar, men resten är skitsnygg.
Så jag ska behålla den ändå. Den kostade bara 100 kr och NÅGON gång kommer jag väl fan använda den.
Ni får se bild senare. Kanske ska ha den imorgon på Rebeccas fest.. We´ll see..

Nu ska jag äta björnbär, vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0