Svar på kommentarer!

Anonym om Rubrik:
vad ska du göra i sthlm?


Svar: Skulle bara umgås med min bror och besöka staden för skojs skull =). Har aldrig varit där tidigare.

Anonym om Ärenden=färdiga:
har läst mej till att drömmen är att bli läkare?
har du funderat på att redan nu börja läsa böckerna så att när du börjar läkarlinjen så kommer du inte vara helt lost?
känner en som kom inte in första ggn han sökte, så han spenderade året på att läsa alla böcker man gör första året på läkarlinjen.
Vilket gjorde att han kände sig mera självsäker i ämnena när han väl började linjen.

Svar: Nej har faktiskt inte funderat på det:). Tack för tipset! Kan tänka mig att studierna går smidigare om man redan är lite påläst.


Keyhan afrasiabi om Rubrik:
Salam azizam.shansy peidat kardam.Salam beresoon.miam bazam.babay.

Svar: Salam Keyhan! Che khoob ke peydam kardi =). Khoshhal shodam. Man be mailet minevisam. Lazem nist inja benivisi. Booooos!

Anonym om Rubrik:
ska du läsa på konvuw eller vad pluggar du till?


Svar: Nej jag pluggar inte på Komvux. Tog studenten i somras och hade bara tänkt läsa ett par kurser på Komvux under det närmaste året, bara för att ha något att göra. Jag klarar inte av att bara sitta hemma. Dessutom så vill jag hålla igång hjärnan inför nästa år haha. Annars kommer det kännas skumt att börja studera igen


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kan man senast skriva in sig på komvux i malmö?

2009-08-08 @ 01:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0