Svar på kommentar & annat

Anonym om Nytt försäljar jobb:
Behöver dom fler anställda?

Svar: Det vet jag faktiskt inte. Men jag tror att de har kvar sin annons på Platsbanken. Gå in där och se ifall du hittar annonensen från Norbridge.

Kom nyss hem. Hade jättekul med Nikki hemma hos Böös.
Ändå grymt avsnitt av So You Think You Can Dance, men jag hade sett det innan haha. Gillade gruppdanserna jättemycket.

Är sugen på att se på The Hills.. är snart färdig med säsong 2.
Men har bara kommit till sida 50 i teoriboken, så jag funderar på att läsa den istället.. har ju börjat stryka under grejer med överstrykningspenna också! Känner mig väldigt ambitiös :).
Hm.. svårt val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0