Yes sir




Badrummet är snart färdigt :) Måste bara fylla i alla "hål" och så haha. Foga tror jag att det kallas. Sen ska toalett, dusch och handfat sättas på plats, och sedan startar inredningen.. wihoo


Satte mig i vårt stökiga uterum och pluggade lite. Det var skitvarmt därinne så jag öppnade fönstrena, men då blev det plötsligt kallt, så jag gick in igen efter en halvtimme haha.

Här hoppas jag att jag kommer kunna spendera många sommardagar med kompisar, grill, vattenpipa, fest, ALLT möjligt! Väntar bara på att badrummet blir färdigt.. sen ska uterummet/trädgården inredas.


Trädgård


Utsikt


En sminkfri bild, fyfan vad jag blev chockad, det ser ändå ganska okej ut hahaha
(Ja jag hade bikini överdel på mig. Trodde ju att det skulle vara varmt i trädgården.. men nope..)


Påväg ut för att köpa pizza


Mums



Nu ska jag fortsätta plugga fysik och titta på Harry Potter och De vises sten på TV :)
Ikväll måste jag anmäla mig till universitet :). Måste tänka lite till bara.. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du nt skriva vad du valde för något sen;D??

2009-04-14 @ 02:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0