Växjö på tisdag!

Mår lite bättre nu men jag har fortfarande huvudvärk.
Har lyckats fixa ljudet på min digitalkamera, så nu kan man äntligen spela in video med LJUD haha.

Idag har jag jobbat lite på projektarbetet, och även skrivit lite inför min redovisning den 7 maj, om Persiska revolutionen. Måste skriva det mesta under lovet, för jag har typ 10 prov fram tills studenten, och vi har inte ens så många veckor kvar i skolan, så jag kommer inte ha tid att skriva hela redovisningen sen...

Jag och min bror har nu bestämt att jag ska åka till honom på tisdag eftermiddag/kväll, och vara hos honom i Växjö fram till torsdag/fredag :). Han har också ledighet i slutet av veckan och vill gärna komma till Malmö då, så ifall han ska kunna komma hit så måste jag åka till honom INNAN helgen ifall jag vill hälsa på honom detta lovet, vilket jag verkligen vill, så äntligen blev det löst :D hihi ser fram emot det som fan.
Och eftersom han kommer vara på jobbet varje dag så kommer jag kunna plugga lite grann innan han kommer hem:). Behöver verkligen komma bort från det vanliga och tråkiga Malmö livet, så det kommer vara skönt att hälsa på min käre bror.

Nu ska jag hämta mer kladdkaka om jag lyckas komma förbi mamma hahaha. Hon är sånt hinder för SKRÄPMAT. Fattigt. Sen ska jag nog se film på datorn, för på TV finns ingenting kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0