Uffff

Jag är så jävla trött. Ska strax sova. Har inte skrivit på hela dagen jag vet...

Hade skola som vanligt. Skulle till stan efter skolan och leta efter en balklänning och även skor till det, men jag kände lite ångest och ville verkligen TRÄNA (för mig är det en bra ångest haha)..

Åkte hemåt
Handlade räkor och hälsobullar på Coop Konsum
Gick hem och bytte om
Tränade en halvtimme
Gick hem och duschade
 Fixade mina SUPERGODA räkmackor / -bullar
 Åt
Plattade håret & fixade sminket
.. och sist men inte minst så åkte jag hem till Danne :)


Så vid 6 var jag där, och jag kom hem vid halv 11. Härlig dag :).
Tack vare Danne så köpte jag en Daimglass bara för att han var tvungen att gå in i en affär och handla två snickers och en redbull till sig själv. Njaaee, kan faktiskt inte skylla på honom haha, men jag kan inte heller kalla mig själv "svag" för jag har ändå klarat mig från sötsaker och läsk i 5 dagar!! Så jag tycker fortfarande att det går bra.

Tycker inte att det är fel att äta sötsaker, jag måste fortfarande få i mig något onyttigt någon gång. Annars kommer min kropp få en rejäl chock och istället GÅ UPP I VIKT senare när jag äter lite mer "normalt".
Men jag har bestämt att lördagar ELLER söndagar ska vara mina frossdagar :). Söndagar är nog bäst eftersom jag ändå alltid är hemma den dagen och pluggar. Då vill man bara äta hela tiden. Eller vad säger ni?


Shitttans det har blivit värsta matbloggen här. Måste sluta upp med det haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det är kul med dina matbilder:)

2009-04-25 @ 11:03:45
Postat av: s

det verkar som att det enda du gör är att äta haha

2009-04-25 @ 13:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0