Tack

Tack för kommentarerna om det med kolhydraterna.

Är skitsömnig så jag ska sova nu.

Har inte pluggat ett bajs idag.

Har två kemilabbar som ska in nästa torsdag. 
En 2-3 sidig utvärdering om projektarbetet till samma dag.
Och måndagen efter det har jag slutprov i Matte E (allså mindre än 2 veckor kvar). Och jag har ett helt kapitel kvar att räkna, och sen ska jag även hinna repetera.
Och torsdagen efter det ska jag hålla en 20-minuters redovisning om Persiska revolutionen..

Måste typ jobba med alla de sakerna lite varje dag.. så jag har fullt upp de närmaste veckorna..

Om exakt en månad är allt över! Kan inte ens fatta det själv..
Det sista provet vi har är den 20 maj och det är Fysik B - slutprov
AHH jag vill ta studenten NUUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0