Tack för

alla fina kommentarer! Ni är underbara :)

Har fotat dagens outfit och även fotat hur skorna sitter på fötterna, så det visar jag senare! Har lite bråttom just nu, kom hem för en halvtimme sen och tog en snabbdusch och sen såg jag att jag har fått brev från Syddansk Universitet i Danmark. Det stod att jag inte har behörighet att söka till läkarlinjen eftersom jag inte läser Matematik E, men det GÖR JAG JU! Jag har redan sagt till dem att de får mina betyg i juni, för vi har ju inte fått slutbetygen än! Men ja, så jag har nyss skrivit ett mail till dem.

Skulle ta tåget till Danne kl 16.12 men jag hann inte med den, så jag ska ta nästa kl tjugo i! Måste fixa mig nu, lägger in bilder och skriver mer senare!

PUSS sålänge

Fan för att Pirate Bay ska stängas ner... Nu kan jag inte följa 90210 och Desperate Housewifes mer :(
sorgligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0