Svar på kommentarer :)

Fick lite förfrågningar om att skriva lite om mig själv.
Eftersom jag är duktig på att skriva Harry Potter böcker så ska jag inte skriva en hel text denna gången, utan jag börjar med att svara på era frågor haha :$. Har ni frågor så vet ni att ni bara kan fråga på:D.
Jag är inte så öppen i min blogg som jag hade velat vara, men det är bara för att jag har läsare som jag respekterar, som min storebror till exempel, men även många andra. Men fråga på bara !!


Var bor du?
Jag bor i Oxie som är en liten.. jaa.. vad ska man kalla det.. "förort"? Haha. Det ligger ungefär 15-20 minuter från Malmö så vi räknar oss som en del av Malmö haha. Vi tillhör ju faktiskt Malmö Kommun (A).
I alla fall .. här har jag bott i hela mitt liv.

Var är du ifrån?
Jag är från Iran, men det brukar folk inte tro. Jag har ganska ljus hy och så, till skillnad från de flesta iranier. Men det är bara bra tycker jag, jag är unik :D. Hela min släkt är ljushyad, det är inte bara jag. Vi är från norra Iran (eller är det södra?) och där är alla ljushyade.

Är du född i sverige?
Japp! Någonstans i närheten av Malmö faktiskt men jag minns inte var. JO NU KOM JAG PÅ DET! Är född i Kävlinge :) hihi

Vem umgåss du med? 
Jag umgås främst med Rebecca och Jasmine. De är mina närmaste vänner. Har känt dem i princip hela mitt liv. Rebecca har jag känt sen dagis, och Jasmine har jag känt sen 3:e klass haha :D.
Men vi umgås självklart med andra underbara tjejer!! Jag tänker inte nämna er alla för jag hoppas att ni redan vet vilka ni är!! Det är inte bra att nämna namn för det finns alltid någon som känner sig utanför eller så.. jag kanske glömmer någon så det är bäst att inte skriva namn :)

Vem är du nära?
Jag är väldigt social och brukar komma överens med i princip alla nya människor jag träffar. Men jag är närmast Jasmine och Rebecca eftersom jag har känt dem längst och eftersom jag känner dem bäst. De känner mig in och utantill, så jag känner ju mig uppenbarligen mest nära till dem! Jag kan berätta allting för Jasmine och Rebecca. Men Rebecca kan vara en riktig snake ibland HAHA.
<3

Har du pojkvän?
Ja det har jag fakiskt. En underbar pojkvän som heter Daniel. Det kändes skumt att skriva Daniel haha är så van att alltid säga Danne.
Jag och Danne träffades på det skummaste sättet. Han kommenterade en bild i min bilddagbok, en bild på min kompis ödla. Och jag blev helt arg för att hans kommentar var taskig mot ödlan, så jag skrev i hans gästbok, och därifrån började vi prata haha. Han kände igen mig och jag kände igen honom. Han gick tydligen på min skola, men jag hade aldrig sett honom. Jag kunde iaf inte komma ihåg när jag hade sett honom.
Vi pratade på msn efter det och vi klickade direkt! Dagen efter så åkte han till Gbg med några i sin klass, och den dagen han skulle komma hem så skulle jag till stranden. Han hade inte fått mitt nummer, så jag stack till stranden den dagen och hette på msn "Är på stranden, ring om det är något 070....". Jag gjorde det eftersom jag hoppades på att Danne skulle smsa mig när han kom hem haha. Fick ett sms från en okänd person kl 9 på kvällen samma dag, där han skrev "Är det inte lite för kallt att vara på stranden nu?". Och jag började skratta och visste direkt att det var han. Skitgulligt haha. Och därifrån fortsatte det.
Han tog studenten från vår skola 1 vecka efter det, så jag såg honom faktiskt aldrig på skolan. Men jag kom på Borgars utspark för hans skull, och han var jättestilig :)
Den 24 april firar vi 9 månader!


Ibland kan jag inte svara kort på frågor hahaha som ni märker..
Ni får gärna klaga om det är jobbigt! Jag måste veta vad jag ska bättra på :) annars är det ju bara dåligt hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Danne

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA så söt:D

2009-04-16 @ 23:11:00
Postat av: anynom

och jag tycker att det är jätte bra att du har respekt;) ! I respect that. du har jätte intressant blogg ändå.. för du skriver mycket och du skriver saker som man är intresserad av att höra, inte en massa tråkigt:) vilket är jätte bra. keep doing the good work cutie:)! jätte söt är du:) och jätte fin hud

2009-04-17 @ 10:03:06
Postat av: Anonym

needå jag tkr allt är jättebra skrivet:).har följt din blogg i princip hela tiden tror jag,fastän jag kanske har missat någon dag:$ haha men det spelar ingen roll.ändå om du kanske skriver lite längre meningar (jämfört med andra bloggar)så är det alltid kul att läsa för du skriver sså perfekt och så intressant och du rabblar inte heller bara upp några tråkiga saker:D hihi:)

2009-04-17 @ 11:57:39
Postat av: rebecca

HAHAHA vadå rebegga e snake? varför är ja snake hahah du e snake, säger allt till danne om baby 2 AHHAHA

2009-04-17 @ 14:12:40
URL: http://rebeccahermansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0