Svar på kommentar

nyfiken tjej om Han är bäst :):
Vart kommer din kille ifrån? och han ser rätt så farlig ut behandlar han dig väl?

Min pojkvän är polack/serb, härlig blandning :). Och nej han är inte alls farlig, han är den mest underbara personen man kan träffa. Helt enkelt BÄST. Han behandlar mig superbra, och jag behandlar honom lika bra tillbaka (hoppas jag).

Det handlar om att behandla andra som du själv vill bli behandlad. Det är en kliché, men det stämmer ändå.
Det är det vissa tjejer inte förstår.. De klagar på att deras kille gör si och så, men egentligen så är inte tjejerna mycket bättre. Tjejerna går runt och hämnas på sin kille så fort han gör något felsteg i förhållandet, men ni kan inte förvänta er att förhållandet ska sluta bra om ni gör så? Ni tjejer är inte så perfekta ni heller. Ta itu med problemen och förvänta dig en ursäkt från killen istället, hämnd löser ingenting.



Anonym om Yes sir:
kan du nt skriva vad du valde för något sen;D??

jag sökte till lite olika utbildningar faktskt. Har sökt i denna ordningen:

  1. Läkarprogrammet
  2. Psykologprogrammet
  3. Juristprogrammet
  4. Apotekarprogrammet
  5. Civilingenjörsprogrammet, inriktning Bioteknik
  6. Dietistprogrammet
  7. Optikerprogrammet

Program, utbildning, same shit


Kommentarer
Postat av: Mush

nyfiken tjej om Han är bäst :): !



Det stämmer så jävla mycket så jag vill börja slå på tjejer HAHAHAHA nej men fan.. mkt bra skrivit :D

2009-04-14 @ 23:53:08
Postat av: Ajnaz

Musa du är störd :D hahahah

2009-04-15 @ 19:20:33
URL: http://ajnaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0