Sushi

Idag vaknade jag, duschade, åt, torkade håret, plattade det, sminkade mig, och valde kläder, på 3 timmar! En bra tid tycker jag i alla fall. Brukar ta längre tid i vanliga fall.. haha. 

 

Sen åkte jag till Danne, var där någon timme, och vid halv 7 åkte jag till stan för att fika med Jasmine innan vi skulle på restaurang tillsammans med Nicole, Dajana och Rebecca:).

Vi hade bokat bord på Izakaya Koi på Lilla torg, så jag och Jasmine satte oss och fikade på Espresso House på Lilla torg medan vi väntade på de andra tjejerna. Vi hade bokat bord kl 8 så jag och Jasmine gick och satte oss på Koi så att vi inte skulle förlora bordet eller så, för Dajana var lite sen, och Rebecca och Nicole var en halvtimme sena hahaha mongon.





Alla åt sushi förutom Dajana som åt nudlar med kyckling.. haha. Men jag blev faktiskt jävligt sugen på hennes mat fyfan. Jag älskar kyckling mest av allt alltså!

Har bara ätit sushi tre gånger tidigare, men då har det varit typ sån fattig sushi som man köper i små boxar på Ica. En gång åt jag på en Sushi-bar med Jasmine men det var faktiskt inte så jättegott.
Men jag gillade iaf maten, så jag tänkte att det var dags att äta RIKTIG SUSHI idag. Och vet ni vad? Jag ÄLSKADE DET! Ni som inte har ätit sushi tidigare måste testa. Men testa på en bra restaurang, annars finns risken att ni inte gillar smaken osv. Det måste ju faktiskt göras på ett bra sätt också liksom.




Glömde lägga in bild på maten haha. Men Rebecca fotade sin mat så jag visar senare när hon har lagt upp bilden:)

Vi satt kvar på restaurangen till halv 12, så min röv är typ förlamad nu. Ska sova hahah godnatt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0