SOOOOOL Vind och VATTEEEEN

Soligt ute, men idag började min pluggdag, så jag får sitta inne och lida.
Ska strax ta en dusch och sedan torka håret och platta det lite så att jag åtminstone är färdig ifall jag bestämmer mig för att sticka ut senare.
Ska kanske sitta ute och plugga, får se hur det blir med det. Skitjobbigt att plugga ute när det blåser och man har en massa papper haha. Och sen är mina solglasögon hos Danne också.. typiskt.

Min bror stack nyss till stan för att träffa en vän, och efter det ska han åka tillbaka til Växjö med en kompis. Kommer sakna honom wää :(.
Kommer kanske inte kunna träffa honom förrän min student, och det är ju ändå en och en halv månad kvar tills dess.. jag kanske åker upp till honom någon helg när mitt plugg har lugnat sig lite. Veckorna framöver är fullproppade, så vi får se hur det blir med det :)

Mamma och pappa och våra gäster är hos Pegahs familj just nu. De är bjudna på middag. Så jag är ensam hemma nu. Skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0