Sommar snart

Idag fick jag samtal av ett ställe där jag sökt sommarjobb. Sökte faktiskt till jobbet IGÅR haha. Det är något försäljningsjobb, som typ Telefonförsäljning fast utan telefon? Jag vet inte riktigt. Imorgon ska jag i alla fall på intervju/informationsmöte. Tror att andra ansökande också kommer vara där. Men det känns i alla fall super, hoppas bara att jobbet är något bra! Jag vill gärna ha ett heltidsjobb i sommar. Men inte från 8-17 eller något sånt. Lite sommarlov och fritid måste jag ha. Så vi får se imorgon..

Efter skolan idag så var jag i stan med Danne. Han åt på något kebabställe, och jag satt och tittade på eftersom jag ska låta bli att äta sånt :(. Blev skitsugen alltså.. AHH!
Sen åkte vi hem till honom och tog det lugnt i en timme ungefär, och sen gick vi till Levent och väntade på att han, Nicole och Danche skulle komma ut haha. Jag och Danne var ute med Muffin samtidigt så det var ändå underhållande att vänta:).

När alla hade kommit ut så gick vi hem till Danne för att äta äppelkaka som hans mamma hade bakat :D MUMS! Sen kom också Rebecca dit, och efter typ en halvtimme gick vi alla ut .. och jag gick mot bussen eftersom jag var tvungen att gå hem och PLUGGA! Skit också. Jag kan inte ens få njuta av det fina vädret.. men men

Måste försöka hålla ut liiiite till bara! Har slutprov i Matte E på måndag, och två veckor senare har jag slutprov i Fysik B. Helt sinnesjukt! Men samma dag som slutprovet i Fysik B åker klassen till PRAAAAG! Ser fram emot det som fan, hoppas att det blir kuuuul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0