Shopping

Åkte aldrig med tjejerna till Danmark i morse.. =/. Jag hade lagt mobilen på vibrator OCH ljud, men jag hörde ändå inte när de ringde haha. Måste ha sovit sjuuuk djupt alltså. Jag hade bett Rebecca ringa mig på morgonen ifall jag ändå ville följa med.. men nej, jag vaknade 12.40 och såg att Rebecca hade ringt mig 10.10. Hur fan kan jag ha missat ljudet av telefonen asså? hhah

I alla fall. Jag hade tänkt stanna hemma och jobba lite med projektarbete, men jag fick ångest över att vädret var så himla fint, så jag åkte till stan alldeles ensam. Stack till Entré och skulle köpa skorna som inte fanns i min storlek senast. Men nej, skon fanns inte där överhuvudtaget. Den var helt slut. Super!
Tittade på två andra skor som jag ville ha, men de var för låga.. jag vill ha dem, men jag önskar att de hade liiiite högre klack..


mums


Denna klänningen satt så himla fint till studenten!! Men såklart så var den för liten. Det blir ALLTID så när jag hittar en klänning jag vill ha. Min storlek fanns inte :(. Och jag gissar ändå på att den hade varit lite för stor, med tanke på att denna var lite för liten.
Får väl fortsätta leta då..


Köpte lite smågrejer istället. Älskar att köpa smågrejer :D


Dusch kräm med choklad-doft
Body Lotion med kokos-doft (en av dem till mamma)

Alltså jag har skitmycket body lotions och duschkrämer med dofter haha ÄLSKAR DET!


Gick till en frisörsalong och bad dem om deras bästa värmeskydd. Den är anpassad BARA för plattång och inte för hårfön. Jag fönar ändå aldrig håret så jag orkar inte köpa sån "2 in 1" haha


Batteri till kameran. 90 jävla spänn. Men de är specifikt tillverkade för digitalkameror. Och de är av litium och inte vanlig alkaline som alla andra batterier. Dessa ska hålla 7 gånger längre tydligen. UPP TILL BEVIS!
Annars så vet jag var han snubben jobbar..


Vanliga strumpbyxor från Cubus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0