Panicattack!

Hade ungefär 200 inlägg på Bloglovin som jag inte hade läst än, så det gjorde jag nyss, och jag har officiellt fått tillbaka mina ångestattacker. Har ont som fan i magen just nu.

Jag måste anmäla mig till universitet innan ONSDAG nästa vecka för då är det sista anmälningsdagen. Och alla program som jag vill gå på har jag ingen chans att komma in på, såsom Psykolog- och Läkarprogrammet. Det suger när man inte har alla MVG i skolan vettu. Det är inte vanligt att många får det.. men det är vad som krävs.. och det suger!
Så det känns inte lönt att anmäla sig.. Men jag måste ändå göra det för att själv må bra. Jag hoppas fortfarande på att jag kommer in i Danmark. Men det får jag inte veta förrän i juni/juli. Kommer jag inte in på någonting så blir det Läkarlinjen i Polen nästa höst.
Nu är bara frågan.. vad jag ska göra NU i höst ifall jag inte blir antagen i DK?

Gud snälla ge mig ett sommarjobb, NÅGON av ställena måste ju faktiskt höra av sig, annars skjuter jag mig själv.. Tack vare lågkonjunkturen kommer det vara så himla svårt att få ett jobb. Fler och fler blir avskedade varje dag, hur stora är då våra chanser att kunna FÅ ett jobb?.. det ser inte så ljust ut.


Måste även hinna plugga till fysikprovet jag har på ONSDAG nästa vecka. Har bara läst ett kapitel, har 2 kapitel kvar. Och uppgifter som är kvar från alla 3 kapitel.

Jag måste börja träna på riktigt.

Måste leta efter studentklänning lite mer EFFEKTIVT

Köpa ett par vita skor till studenten så att det är överstökat.

Köpa balklänning och skor till det.

Skulle även ha skickat in en engelskauppsats i måndags, men jag har inte ens skrivit den.. Så jag får skriva den fort som fan och ljuga om att det måste ha blivit något fel under sändningen..

Nä nu får det räcka med ångesten...

PUSS sålänge, vi ses i Malmö!

Nu måste jag fixa mig lite, har inget annat att göra haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0