Onödigt nattprat, ni behöver inte läsa haha

Kom hem för 20 minuter sen. Har varit i Danches nya lägenhet med Jasmine, Rebecca, Levent, Nicole och Danne :D. Det vanliga gänget haha.
Vid 7 gick jag till Rebecca där Danche och Jassi också var. De skulle hämta Rebeccas tv eftersom Danche ska ha den i sin lägenhet innan han köper en egen. Sen hämtade Rebecca lite kläder och sådant eftersom hon ska "bo" hos honom nu hahaha.
Vi åkte till Danche och efter ett tag kom Danne, Levent och Nicole.
Ännu en gång så var jag jobbig mot Danne. Jag gillar att mobba och hålla på med honom för han blir så söt när han blir småsur, men detta kommer inte sluta bra haha. Måste sluta hålla på med honom annars kommer han få spel på mig.
Och just det.. jag bröt min diet idag.. jag åt på McDonalds. Eller egentligen så körde Levent och Danche och handlade, och jag bestämde mig i sista sekund att jag också ville ha mat.. Dåligt beslut. Under tiden de var påväg till lägenheten så ångrade jag mig, och nu efter maten känner jag verkligen att det var otroligt onödigt. 2 veckor utan läsk, choklad mm. har gjort att allt det dära inte ens är lika gott längre.. skumt, MEN SKÖNT!
Det värsta är att det blev nattmat. Hade det varit på eftermiddagen hade det känts bättre för då hade jag rört på mig, eller tränat, för att bli av med kalorierna.

Shit hur orkar jag snacka så här sent. Jag börjar bli gammal. Jag tycker det är "sent" när klockan bara är 1. Jag sitter hemma på Valborg. Oh gosh!

Förresten, min bror är i Malmö? Skumt. Pappa ringde honom precis innan jag skulle hemifrån (alltså vid 19-tiden), och frågade varför Araz (min bror) inte ville komma till Malmö i helgen. Hoppsan!! Helt plötsligt så är han här 4 timmar senare hahaha. NICE :D. Måste ändå plugga matte från och med IMORGON, så det kommer inte bli någon social Ajnaz i vilket fall som helst..

Imorgon ska jag ta bilder! LOVARRRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0