Min egna kycklingsallad


Frysta kycklingfilé bitar (köpta i påse)


Min egna marinad:
1 vitlök
1/4 tesked STARK chilisås
1 1/2 tesked sötsur sås
1 1/2 matsked olivolja (för att det inte ska vara så koncentrerad smak av chili & vitlök)
lite peppar
lite paprikakrydda
salt (men det glömde jag ta haha)



1/3 dl couscous (jag tog en hel dl, trodde att jag skulle behöva så mycket)


Övriga grönsaker:
1 avokado
1/3 gurka
1/2 morot
1 tomat
några salladsblad



FÄRDIIIIIIGT
Och det var så fucking gott
Och inte nog med det, OTROLIGT nyttigt!

Jag är bäst
Alla ni som säger att jag inte kan laga mat kan sluta mobba mig nu :D hahaha. Uppenbarligen är jag en naturbegåvning :)
Ska göra denna salladen till alla jag känner, ni kommer älska den! WIHO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0