Min dröm

Är färdig med en labb nu också. Eller ja, typ.. känner mig duktig. Tack Lolo, det var supergulligt av dig!

Och ja.. min dröm. Både Rebecca och Danne kommer dö av skratt efter detta inlägg. Men nu ska jag skriva ärligt vad den handlade om haha. Eftersom allt är lite suddigt nu flera timmar efter drömmen så ska jag försöka skriva det jag minns.

Jag fick något sms av en kille som jag inte känner så bra. Killen har varit tillsammans med min kompis Nicole och han bor här i Oxie så jag har "känt" honom i flera år kan man väl säga. Jag minns inte riktigt vad han skrev, men det var i alla fall något som Danne fick reda på senare, och av någon anledning ville han "hämnas" på mig. Det roliga var att det inte stod något särskilt i sms:et, utan det var ett helt vanligt och oskyldigt sms.
Dagen efter promenerar jag i stan med Rebecca (en av mina allra bästa vänner och även Dannes vän), och från ingenstans säger hon ungefär såhär:
Rebecca: Ja, just det, jag träffade på Danne igår.
Jag: Allvar, vad hittade ni på då? :)
Rebecca: Nej inget speciellt, vi hade sex och pussades lite och sånt. Inget särskilt egentligen.
Och jag brast ut i gråt!! Jag började skrika osv. Jag var inte så jättearg just då, utan jag var mest förkrossad och kunde inte fatta vad hon precis hade sagt till mig. Och Rebecca förstod inte varför jag blev ledsen, hon blev bara chockad över att jag började gråta.
Sen konfronterade jag Danne och frågade vad fan han hade gjort, men han förstod inte varför jag var sur. Han tyckte att det han hade gjort var helt okej med tanke på att jag hade fått ett sms av den killen. Och allting var så jävla fucked up i drömmen, alla var så himla skumma. Rebecca visste att jag och Danne var tillsammans men verkade typ ha glömt det eller något haha. Och Danne började jämföra hans otrohet med ett fånigt sms som jag hade fått. Och sen kom en tjej fram (som liknade Kenza) och kysste Danne och tog tag i hans hand, och så gick de iväg medans jag stod kvar och grät.

Jag minns inte mycket mer, men ja.. det var nog det hela. Drömmen handlade om så många mer, inte bara Rebecca, jag, Danne och Kenza, men jag minns inte riktigt vad de andra hade för roll i min fruktansvärda dröm haha.
Jag vaknade upp andfådd och med en massa tårar i ögonen, och allt kändes så himla verkligt så jag skickade sms till Danne för att se att allting var okej mellan oss. Shit asså

Kommentarer
Postat av: Lolo

OMG! Jag har haft såna drömmar oxå. Helt sjukt, men då handlade de inte om rebecca eller danne. HAHAH. Men i exakt samma stuk. Vaknade upp o var alldeles arg/tårögd och förvirrad.

2009-04-28 @ 14:08:54
URL: http://insidemyheart.blogg.se/
Postat av: s

heter killen som nicole var tsm med mondi?

2009-04-29 @ 00:06:28
Postat av: rebecca

HAHAHAHAHAHAHAHA så balll

2009-04-29 @ 00:11:23
URL: http://rebeccahermansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0