Min dag, bra och kortfattat!

Oh gosh! Jag kom precis hem!
Skola i morse, hade biologiprov som gick ganska bra.
Slutade kl 1, tog bussen hem och Danne hoppade på bussen på Persborg.
Vi åkte hem till mig, jag fixade mig lite och bytte väska.
Vi tog bussen till stan.
Vi gick och fikade på Espresso House (jag åt macka med dricka däremot)
Vi promenerade lite (Danne älskar det)
Jag köpte studentskor
Vi åkte hem till Danne vid 4-tiden.
Jag var hos honom i lite mer än en timme.
Gick ut och tog bussen kl 18.15.
Åkte till Gustav och promenerade till Hipp
Teater med klassen som började kl 19.00
.. och tog slut kl 21.50

Och nu sitter jag här

Lägger strax in bilder! Ska bara ta bort smink och byta om och så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0