LIVE FROM VÄXJÖ

Hej allihopa förlåt för att jag inte skrivit något, men jag har varit skitstressad. Vaknade igår och packade innan mitt tåg mot Alvesta avgick kl 15.14. När jag var framme i Alvesta så bytte jag tåg mot Växjö, och där på stationen väntade min bror hihi. Vi gick lite i stan eftersom deras "stan" ligger precis bredvid centralen. Så vi stack och åt på McDonalds och gick sedan och handlade lite mat på Coop Konsum, och sedan gick vi vidare hemåt. Han bor ca 10 min gång från stan, så det är nice :)


Idag kunde jag inte sova efter att han stack till jobbet, och det ÖSREGNADE, så jag var uppe från 8 - 11 ungefär haha. Men SEN så somnade jag.. typiskt. I alla fall, så jag har vaknat nu och har nyss ätit frukost. Ska gå ut och se om jag hittar vägen tillbaka till stan. Tänkte gå runt lite och sedan ska jag vara hemma innan kl 4 för då kommer min bror hem från jobbet, utan nycklar..

Skulle egentligen plugga medans min bror är på jobbet, men jag känner att jag vill ta en liten promenad och få lite luft. Men jag ska plugga lite så fort jag är hemma :)

PUSS på er.

Lägger in bilder när jag är hemma i Malmö.


Kommentarer
Postat av: Danne

du glömde berätta om dina två väskor fulla med mat =)

2009-04-09 @ 00:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0