Lång dag.. fyfajn

Vaknade kl 8 först av att hela familjen vaknade, inklusive våra gäster. Det är just det jag hatar med att ha gäster, särskilt gäster som är vana vid att vakna TIDIGT. Vem fan vaknar kl 8 på morgonen, holy crap säger jag bara.
Jag och min bror sov i alla fall, det är ingen överraskning haha. Ingen älskar att sova mer än vi två. Inte ens lite hövlighet inför gäster kan väcka oss haha.
Jag vaknade vid halv 12, fixade frukost, ingen var hemma eftersom alla hade stuckit till stan & Bo01 förutom min bror för han låg och sov. Kl 1 vaknade han och berättade att Pegahs familj skulle komma över till oss vid 2-tiden. Det visste inte jag nä.. super.. ännu en pluggdag som rökte där. Så jag började fixa mig direkt efter frukosten men hann inte ens färdigt förrän de var framme.
Det var i alla fall skittrevligt att vara hemma med alla och skratta och ha kul, och framför allt GRILLA. Glömde fota maten haha men strunt i det.. det var i alla fall en massa gottis grejer som t.ex. grillad lamm och kyckling, mums....


Mamma är arg och stressad hahaha


Navid :) En av våra gäster


Pegah som står upp haha, Navids pappa, och Pegahs pappa


Psyko Pegah hahaha.
Pappa grillar, Pegahs mamma vinkar, och Navids mamma sitter närmast kameran hihi


Sooft.. och så jävla fint väder!


Brudarna


Iranska föreningen


 Mys mys


Navid var superlycklig över att vi hade tyska kanaler hahah


Snake



Lite senare på kvällen så skulle Pegah till stan och spela fotboll med några kompisar (har jag för mig), och jag stack hem till Rebecca eftersom Dance, Levent, Danne, Nicole, Jasmine och Dajana var där :) och Rebecca förstås. Vi grillade god mat (men jag åt inte) och sen tog vi det bara lugnt.



Kom hem vid 11 och såg att alla var vakna. Pegahs familj var även kvar, och Pegah var också här?!?! Okej.. visste inte att hon skulle åka tillbaka till oss hahaha nice :D. Så ja.. det var trevligt trevligt. 
Nu har de åkt hem, och våra gäster har gått och lagt sig, så äntligen är det lugn och ro.

För mig är kvällen fortfarande ung, funderar på att plugga lite. Vill göra färdigt kap 8 i fysik så att jag bara har kap 9 & 10 kvar till onsdag.. Men vet ni vad? Jag är så jävla sömnig så jag tror jag säger godnatt efter att jag har tittat färdigt på The Pianist på TV :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0