Ja..

Onödigt att jag stack till skolan. Jag fick inte ens redovisa idag. Jag ska göra det nästa torsdag istället. Egentligen spelar det ingen roll. Jag var ändå förberedd inför idag så jag kommer vara förberedd på torsdag också. Men jag ville liksom få det överstökat. Men men..

Slutade kl 4 och tog bussen hem. Bussresan tog fucking 48 minuter. Jag har nog aldrig varit med om en längre bussresa till/från Oxie. Helt sjukt att tåget bara tar 12 minuter. Men jag överlevde i alla fall.

Kom hem och gick och handlade lite på Coop Konsum. Mamma var påväg hem från jobbet, så hon kom dit och hjälpte mig för jag hittade inte vissa saker haha.

Kom hem, bytte om, stack och tränade i 40 minuter, kom hem och såg att ingen var hemma? Wierd. Och sen lagade jag mat :)

 
Ingredienser:
Pestosås med lite limejuice
Kycklingbitar
Marinad
Fullkornspasta
Ärtor + gröna nånting haha minns inte vad de långa sakerna heter


Färdigt :)

Åt bara hälften av maten, jag lagade för mycket :(. Och jag trodde först att pastan inte skulle räcka haha. Har en hel portion över som jag ska tvinga mamma äta hahaha hon måste bedöma min matlagning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0