Huvudvärrrrrrk


Min frukost :)
Havregrynsgröt + lite mjölk och äppelmos
2 fullkornsknäckebröd med ägg


 
Kan huvudvärk uppkomma om man har ändrat sina matvanor rejält på bara 2-3 dagar? Det låter omöjligt men jag har haft huvudvärk hela dagen, och jag brukar aldrig ha huvudvärk :(

Vaknade kl 8
Hade matte kl 9.50
3 lektioner under hela dagen
Slutade kvart i 2
Åkte till Åhléns för att hitta en studentväska, men kom på att jag redan har en guldig väska hemma som jag kan ha, det passar ju till vita skor och vit klänning
Gick till en skobutik på Möllan och köpte två par ballerina skor, även om jag hade lovat mig själv att inte handla något. Men jag köpte ju aldrig väska så jag hade lite pengar över haha (A)

Perfekt till sommaren. Och de vita passar perfekt till studentdagen om jag får ont i fötterna av mina höga skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0