Helg <3

Tack för alla kommentarer. Och nej jag äter faktiskt inte ofta haha. Det jag visar på bloggen är middagen som jag själv lagar eftersom jag vill äta nyttig mat. Jag visar inte frukost och annat jag lagar, utan jag har bara visat det jag lagat till middag.

Danne är här med mig nu, vi softar och tittar på TV. Det är fint väder ute så vi satt ute i min trädgård innan och solade lite, trevligt trevligt.

Har inte tränat idag.. ångest! Men får ta igen det imorgon. Kan inte sticka och träna när Danne är här ändå, så det får bli imorgon istället. Men Danne DÖR för promenader, så vi ska ut på promenad här i Oxie istället. Ska visa honom den läskiga slingan som alla i Oxie känner till. Fast på dagen är det inget läskigt haha.


Och ikväll är det fest hos Leyla för hon fyllde 18 år i torsdags:D Grattis gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0