Hej sötnosar

Ännu en härligt solig dag !
Ska ut och sätta mig i trädgården nu och plugga lite fysik. Har två kapitel kvar att gå igenom, och jag har prov på onsdag! Ska försöka göra allt idag, har ändå inga andra läxor att göra till imorgon (vad jag kommer på NU iaf).

Mina föräldrar är ute IGEN hahah, med Pegah och hennes familj, och våra gäster från Tyskland såklart. De är ute och grillar tror jag. Mamma blev arg på mig igår för att jag inte ville följa med. Men jag vet att jag behöver plugga, och även om jag latar mig hemma också så är det bättre att stanna hemma så att chansen åtminstone FINNS att jag pluggar haha.

puss sålänge :)

förresten.. har inte ätit frukost. Vet inte vad jag ska äta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0