Gårdagen

Stack som sagt till Danne igår och somnade när han och Levent spelade tv-spel.
Vid halv tolv på natten vaknade jag till och bestämde mig för att åka hem, och Levent skulle också dra så det var lika bra att gå hem o sova.
Danne följde mig till bussen och jag var hemma vid 00.10. Kom hem, tog bort smink, bytte om, borstade tänderna, och somnade innan halv 1 haha.



Outfit på morgonen
(bytte till ljusa leggings när jag stack till Danne på eftermiddagen)


Såhär sitter mina snygga skor hihi! Jättebekväma fortfarande, men de "banden" skär in i huden ibland när det blir för svettigt haha. Men annars är de superbra


Fattig bild men jag kände att det var dags att ta en ansiktsbild för en gångs skull :D
Innan brukade jag ta bilder på mig själv varje dag, bokstavligt talat. Men nuförtiden orkar jag inte haha.

Men naaaaaaaaaw söta pojkar


Aww hahah inte så smickrande bild på Danne men han blev ju ändå söt



Levent och Danches blogg


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin klädstil du har:) och jättesnygga skor!!

2009-04-18 @ 17:59:21
Postat av: Ajnaz

aww tack så jättemycket

2009-04-19 @ 02:08:20
URL: http://ajnaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0