Funderingar..

Okej har räknat runt 10 uppgifter i matte idag. Känns skitbra. Men samtidigt inte. Några uppgifter har markerats med ett ? efter hahaha. Så jag behöver ändå fråga om hjälp!!! Har ungefär 10 uppgifter kvar och dem ska jag göra imorgon, så att jag kan börja repetera på onsdag.

Har inte tränat idag .. ångest. Ville ju bli av med kalorierna från godiset igår. Men jag har verkligen ingen energi överhuvudtaget. Somnade i typ 40 minuter innan framför Vänner (FAN). Och jag behöver verkligen duscha mitt hår för jag har fått torr hårbotten igen, skitjobbigt! Brukar få det i vissa perioder om jag plattar mitt hår extra mycket eller är ute i solen väldigt mycket. Måste skippa mitt "lyxshampoo" och börja använda shampoo för torr hårbotten igen haha :(.

Men jajaaaaa
En lektion imorgon, skönt. Slutar halv 12 och hade tänkt gå runt i stan lite och kolla efter en balklänning. Och kanske köpa en väska jag såg till studenten. Har inte hittat någon röd väska men jag har hittat en i vit som även finns i svart. Vet inte vilken jag ska köpa? Svart eller vit? Vad tycker ni? Jag har helt vit klänning och vita skor, så jag känner att väskan ska sticka ut lite.. HJÄLP

Saknar Danne jättemycket :( särskilt efter min hemska mardröm som jag hade inatt. Kan berätta om den ifall ni vill, men annars tänker jag inte berätta haha.

Kommentarer
Postat av: Lolo

Hej gumman. Få inte ångest över nåt, fokusera istället på de bra saker du gjort. 10 uppg är inte dåligt. Imorn tar du resterande 10. Att sätta upp delmål är bättre än att ha ett slutmål som man försöker nå till!



Jag vill veta vad du drömde om! :)

2009-04-27 @ 21:23:39
URL: http://insidemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0