Förlåt

Förlåt förlåt förlåt! Har haft 3 prov denna veckan så jag har inte ens suttit vid datorn! Varje gång jag sätter mig vid datorn så fastnar jag haha.

Efter skolan idag så blev jag hämtad av Danne och Levent. Vi åkte till Davidshall där vi även träffade Nicole och hennes syster:D Sen träffade vi Rebecca inne på Storgatan.
Jag och Danne stack till BK på Gustav för att äta, jag hade inte ätit något sen lunch, och Danne hade inte ätit något på hela dagen den stackaren. Efter att vi hade ätit så gick vi tillbaka till Storgatan där de andra satt och fikade, trevligt trevligt:D. Efter 10 minuter ville alla sticka därifrån, så Nicole & hennes syrra körde Rebecca hem, och jag och Danne och Levent åkte mot deras lilla ghetto..
Så ja, jag har varit hemma hos Danne hela dagen men på kvällen så var vi allihopa hos Rebecca :D. Rebecca skulle klippa Levent, och det blev verkligen skitsnyggt!
 Det var jag, Danne, Levent, Nicole, Dajana, Andre och hans kompis (minns inte namnet) som var hos Rebbe :)

Och jag kom hem för ungefär en halv timme sen..

Jag blir jävligt irriterad eftersom han jädrans byggarbetaren ska komma hem till oss imorgon och fortsätta jobba på badrummet, OCH JAG HAR STUDIEDAG IMORGON! Vilket betyder att jag FÖR EN GÅNGS SKULL på flera veckor kan få sova lugnt utan att behöva tänka på något...
Men mitt rum är precis bredvid badrummet, så jag måste ner vid 8-9 tiden på morgonen och lägga mig i mina föräldrars
säng för att kunna sova, eller överhuvudtaget kunna höra mina egna tankar..
Jävla skit också.
Och han gillar att sätta på radion i mitt rum. Det är det jobbigaste. Jag förstår honom med tanke på att han jobbar med ett enda badrum i typ 7 timmar i sträck, så det kan bli ganska tråkigt. Men det är jobbigt för mig varje gång jag har studiedag eller har sovmorgon. SNÄLLA BLI KLAR SNART

Fler bilder kommer imorgon. Har inte haft med mig kameran idag, för jag trodde inte att min dag skulle bli så händelserik som den blev haha.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0