Fest hos Leyla!

Jag hade så jääävla roligt på Leylas fest! Tack så hemskt mycket för allting gumman!! Maten var jättegod, drickan var jättegod, folket var jättetrevliga, och du var så himla glad! Och det gjorde festen ännu bättre :D


Maten! Ahh det var buffé! Underbart gott!! Det översta ser ut som kyckling men det är egentligen burek! Det godaste på hela buffén! Sen var det en massa bröd och tillbehör och tzatziki och frukt och allting! Mumsss


Jäsmiiige äter


Jasmine och Nicole <33


Rebecca<3


Någon som står (minns inte namnet), Levents kusin, och Levent :)


Fotomodellen! Eller det är vad han tror själv hahaha aw nutte

    
Turkist dans! Jävligt kul ska ni veta! Jag var med första rundan, och detta är andra rundan. Det är jävligt energikrävande och inte så bra när man har klackar haha.


Älskling!!!!!!!!!!!


Hade ingenting att fota, och alla var helt döda, så det fick bli en bild på Jasmines fina hår :)


Och en bild på söta lilla Rebecca och Danche! NAAAAAAW


Rebecca har fler foton, men jag tror inte att hon har lagt in dem på sin dator eller blogg än. Jag kopierar kanske bilderna från hennes blogg, men jag vet inte vilka hon kommer lägga upp så jag kanske ber henne skicka de roliga bilderna till mig istället. Vi får se senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0