Fått hem skorna!

Yessss jag fick hem skorna idag :D.
Har velat ha dem jättelänge men de har inte funnits i butiken. Så fort butikerna får in leveranser så tar skorna slut dagen efter, skitfattigt !
Men jag köpte dem på internet eftersom jag hade 20% rabatt på hela sortimentet hahaha, och man kunde bara utnyttja rabatten på internet. Kan bara säga en sak, jag älskar internetshopping! Man får hem sakerna inom ett par dagar, och det är så himla spännande när man får paket hem i brevlådan (okej på posten, same shit) haha :D. Älskar att öppna presenter så det är precis som om jag skickar presenter till mig själv (A).


De sitter så jävla fint. Och jag kan ärligt säga att jag aldrig har haft på mig skor som sitter SÅ PERFEKT som dessa gör!!! De sitter helt perfekt! Inte för små, inte för stora.. perfekt!
Hoppas bara jag inte får skoskav senare.. kommer få spel då haha.


Köpte även en ny rouge.
Den är jättefin. Billig & dålig smink för hyn, men ändå fin :) haha.
Behövde ingen ny rouge egentligen men jag hittade inget annat som jag ville ha från hemsidan hahaha.
Ville utnyttja rabatten men jag hittade inget särskilt som jag ville köpa. Och jag fick heller inte handla mycket av min mamma eftersom mina föräldrar har slösat typ 2 månaders GEMENSAMMA löner på vårt jävla badrum, så nu får inte jag shoppa bara för det. Bull..


Min nuvarande solpuder använder jag som rouge eftersom den är för mörk för att använda i hela ansiktet.
Och jag har haft den i snart 2 år, men den tar fan aldrig slut?! Men det var dags att jag köpte en ny, för det är inte bra att använda gammalt smink, det förstör bara hyn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa hur skorna sitter på foten?:)

2009-04-17 @ 00:22:30
Postat av: Dajana

du ska aldrig använda solpuder som rouge!!! När du rodnar så rodnar du väl inte brunt?? hihihihhi

2009-04-19 @ 15:02:16
URL: http://lifethroughme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0