:(

Tack Nermina för din kommentar! Särskilt om det med knäckebröd:D haha. Åt nyss knäckebröd till frukost så det känns nice hihi.

Mådde inte alls bra i morse när jag vaknade.. mådde dåligt och hade huvudvärk, så jag stannade hemma och sjukanmälde mig.
Har däremot engelska kl 14.45 där vi ska redovisa, så jag måste gå dit i vilket fall som helst eftersom det är min tur idag.. bull!
Jag har en lång håltimme nu egentligen (fram till engelskan), och några tjejer i klassen ska jobba med en kemilabb under håltimmen. Och eftersom jag inte fattar ett skit av den labben så ska jag snart åka till skolan och göra den där tillsammans med dem. Kommer ändå inte få den gjord om jag sitter hemma, så det är lika bra att åka till skolan.

Ska bara sminka mig sen tar jag bussen

Kommentarer
Postat av: Nermina

hahah inga problem ;)(K)

2009-04-23 @ 13:48:38
URL: http://trickyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0