Ensam hemma!.. Kanske!

Imorgon ska nog mina föräldrar till Växjö och hälsa på min bror. Hoppas att pappa åker med mamma för då får jag vara ensam hemma !!! Wihooo överskönt. Inte för att det spelar någon större roll, de ska ändå bara vara borta till på söndag. Men det blir ändå så lugnt hemma om de åker:). Kan ha musik på högsta volym och se på film hela natten lång osv.
 Men måste nog ändå bjuda hit någon som kan sova med mig i huset, eller så måste jag sova hos någon annan. För jag vågar inte sova ensam i vårt hus. Har aldrig gjort det, och kommer nog heller aldrig göra det haha.
19 år och kan inte sova ensam.. hm?

Men NU ska jag sova på riktigt. Mina linser vill ut, och sminket vill bort! Så jag får fixa det nu.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0