Dagen

Vaknade vid 12 idag, har sovit i nästan 12 timmar. HÄRLIGT säger jag bara. Vaknade och fick ångest eftersom jag måste plugga! Har vårt sista biologiprov på tisdag, och redovisning i engelska samma dag. Måste göra båda eftersom jag inte har börjat på något av det..

Men nej, det var superhärligt väder så jag bestämde mig för att åka till stan med mamma och leta efter studentskor. Jag hittade de skorna som jag ville ha (lägger in bild sen för internet är segt nu), men de fanns bara i storlek 38 & 39! SUPERBRA tänkte jag, mina storlekar fanns! Men till och med 38 var för stort? Och jag vet att 37 är för litet. Skorna töjs ut mycket, det vet jag, men hur fan ska jag kunna töja ut ett par skor som är för små.. fyfan alltså jag kommer ju dö.
Funderar på att köpa dessa från internet istället, samma butik - Bianco



Hittade en balklänning som satt jättefint, men den var inte allllls snygg vid brösten. Den passade liksom, men det såg liksom ut som om jag inte hade bröst. De har alltså inte gjort klänningen så att brösten blir fina i den. Så jag blev skitarg. Framifrån ser man liksom plattbröstad ut. Så vi får se hur jag gör med den.. annars satt den liksom fint.. blä sånt här är skitsvårt

Hittade i alla fall ingenting idag, ska leta mer på måndag hade jag tänkt.

Fikade med mamma på Espresso House :)


Choklad Frapino med cheesecake... mummmmmss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0